Sponsoren - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Evie Roebroek - WaarBenJij.nu Sponsoren - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Evie Roebroek - WaarBenJij.nu

Sponsoren

Door: evie roebroek

Blijf op de hoogte en volg Evie

16 Oktober 2011 | Nederland, Roermond

Omdat mijn reis mijn ouders ietsjes meer kost dan wanneer ik thuis zou blijven ben ik op zoek gegaan naar sponsoren.
Een aantal bedrijven hebben mij gesponsord namelijk:

Krekelberg Nautic/Schepenkring:
Dit is een schepenmakelaardij die mij gesponsord heeft. De eigenaar was heel enthousiast over mijn reis en was bereid om een leuk bedrag te sponsoren. Dus als je een leuk bootje wil kopen moet je hier zijn!
http://www.krekelberg-nautic.nl/ en http://www.schepenkring.nl

Rabobank Roermond-Echt
http://www.rabobank.nl/bedrijven/lokalebanken/roermond-echt/
Hier heb ik een heel leuk gesprek mee gehad en ik ben erg blij over de uitkomst. Ik wist niet dat er zulke aardige mensen bij de bank werkten!

Ton Notermans http://www.tonnotermans.nl/
die mij echt super goed heeft geholpen en mij een behoorlijke korting heeft gegeven op o.a. bergschoenen, een daypack en een megarugzak, een klamboe, regenjas etc.
Ik kan deze zaak echt aanraden, ze zijn hele professioneel en hebben goede spullen!

Bij alle drie de bedrijven moet ik als ik terug ben nog een tegenprestatie leveren, en waarschijnlijk gaat dat een presentatie of zoiets worden.

Ik heb ook geprobeerd om het artikel uit de Limburger hierop te zetten maar dat is een pdf-bestand en schijnbaar accepteert deze site die niet. Ik ga nog wat dingen proberen, en wil hem er wel op hebben voor de mensen die hem nog niet gelezen hebben, dus hij komt er nog op!

  • 04 December 2011 - 14:40

    Sanne:

    Hee. Ik ben er ook aan het denken om volgend jaar met school at sea mee te gaan. Maar aan wat voor sonsorbedragen kan ik dna denken? Alvats bedankt! En nog veel plezier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evie

School at Sea!

Actief sinds 25 Sept. 2011
Verslag gelezen: 299
Totaal aantal bezoekers 50003

Voorgaande reizen:

30 April 2013 - 28 Mei 2013

Sevilla

23 Oktober 2011 - 28 April 2012

School at Sea

Landen bezocht: