Portugal - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Evie Roebroek - WaarBenJij.nu Portugal - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Evie Roebroek - WaarBenJij.nu

Portugal

Door: Evie Roebroek

Blijf op de hoogte en volg Evie

08 November 2011 | Portugal, Lissabon

Lieve lezers,
Evie vaart nu halverwege het Iberisch schiereiland. Daar wachten ze op wind uit het Noorden. Vorige week donderdag zijn ze vertrokken uit Cherbourg en zijn de golf van Biscaye super snel – op zeilkracht – overgevaren. De hiermee samenhangende ruwe zee had zo zijn nadelen …. zie onderstaande mail van Evie
Ik heb het hier ontzettend naar m'n zin, het is heel gezellig en ik kan met de meeste mensen goed opschieten. Ik mis jullie natuurlijk ook af en toe, maar daar heb ik het meestal te druk voor! :P Onze dag bestaat hier uit wachten lopen, slapen en eten, dus veel speciaals is daar niet aan. Ik ben donderdag en vrijdag behoorlijk zeeziek geweest, vrijdagochtend heb ik ook moeten overgeven. Op zich mag ik niet klagen, sommige mensen zijn al bijna de hele tijd zeeziek en staan constant over te geven. Het weer wordt steeds beter, ik loop nu buiten in mijn trui en het zonnetje schijnt heerlijk, geen jas nodig! Ik heb gisteren voor het eerst dolfijnen gezien, dat is echt heel leuk! Elke keer als er iets te zien is rent het hele schip naar de boeg, want daar zitten ze meestal, en dan proberen we allemaal om zo veel mogelijk dolfijnen te zien.
Verder gaat het hier ook rustig aan, ik heb gisteren keukendienst gehad en werkelijk alles (borden, yoghurt, melk, ketchup, en nog veel meer) is op de grond gevallen en stuk gegaan, het was echt een hel! Gelukkig heb ik vandaag weer gewoon wacht.
Heel veel liefs, en een dikke knuffel
Evie

  • 09 November 2011 - 17:24

    Elja:

    heej Eef!
    vervelend dat je zeeziek was maar wel vrij normaal xd. Mis je nu al, maar wel fijn om te horen dat alles verder goed gaat (op de borden na xd) Veel plezier! xxx

  • 09 November 2011 - 20:31

    Elke:

    haa, vervelend dat je zee ziek bent. We missen je op school het is een stuk rustiger. XXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evie

School at Sea!

Actief sinds 25 Sept. 2011
Verslag gelezen: 398
Totaal aantal bezoekers 49966

Voorgaande reizen:

30 April 2013 - 28 Mei 2013

Sevilla

23 Oktober 2011 - 28 April 2012

School at Sea

Landen bezocht: