Vertrek - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Evie Roebroek - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Evie Roebroek - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Joost Roebroek

Blijf op de hoogte en volg Evie

28 Oktober 2011 | Nederland, Roermond

Lieve lezers,

Gisteren hebben we in Ijmuiden afscheid genomen van Evie. Het was een emotionele gebeurtenis .... De reis is nu echt begonnen! Als ik dit namens Evie schrijf bevindt de boot zich in het Kanaal en heeft Evie wacht (van 8 tot 12 zowel overdag als 's avonds). Hopelijk ziet Evie zondag kans ons van de laatste ontwikkelingen op de hoogte te brengen. Wat zij niet weet is dat ze zowel op radio, tv als in de krant te horen en/of zien is geweest. Voor degene die het gemist hebben, zie bijgaande links
http://jeugdjournaal.nl/item/307743-klaslokaal-op-zee.html (als de link niet werkt type dan in het zoekvenster in "klaslokaal op zee")

Over drie weken gaat Evie in Tenerife aan land en kan ze reageren op jullie mails en dergelijke. Ze zal het ongetwijfeld erg leuk vinden als jullie een reactie geven.

Groetjes,

Joost

• 28 Oktober 2011 - 21:43

Eveline Proost:

Ik zag het op het nieuws gister ja! Wat een ervaring zal het zijn voor Evie!! Wel heel stoer dat ze dit gaat doen. Ik blijf de blog volgen.
    Groetjes uit Houten,
    Eveline

• 29 Oktober 2011 - 09:36

Repelsteeltje:

Heel veel plezier!! Laat je niet kielhalen ...

• 09 November 2011 - 13:25

Max Bosboom:

Wat gaaf dat Evie mee is op deze boot! Ik ga het vanuit ons appartementje in Houten volgen!