inschepen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Evie Roebroek - WaarBenJij.nu inschepen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Evie Roebroek - WaarBenJij.nu

inschepen

Door: evie roebroek

Blijf op de hoogte en volg Evie

23 Oktober 2011 | Nederland, Amsterdam

heej allemaal!
vanochtend heb ik echt afscheid genomen van mn vrienden en vriendinnen en ben ik naar amsterdam gereden. vanmiddag ben ik aan boord van het schip gegaan dat voor het komende half jaar mijn thuis wordt.
het is echt een heel mooi schip, de slaapkamers zijn alleen echt zo klein dat je met zn 2en kan staan terwijl er 4 mensen op een kamer moeten. ik heb vandaag kookdienst gehad, en we hebben vanaf 5 uur tot 7 uur gekookt, en daarna nog anderhalf uur ofzo afgewassen. maar, de lasagna was wel echt heel erg lekker!
de mensen hier zijn echt aardig, we hebben vandaag ook voor het eerst de crew ontmoet, en het is gezellig hier! de rest van de mensen zijn aan het weerwolven of net zoals ik aan het internetten. ik zal even proberen of ik de volgende keer een aantal foto's kan uploaden zodat jullie echt kunnen zien wat ik zie.
ik ga iedereen echt heel erg missen, maar ik heb ook wel ongelofelijk veel zin in de reis die ik ga maken!
ik ga nu even mijn mail checken en dan ga ik gezellig meedoen met weerwolven.
ik wil trouwens de mensen die mij mijn trui met tekst hebben gegeven bedanken, ik vind hem echt heel erg leuk en heb er al een aantal complimentjes over gekregen!
heel veel groetjes vanuit amsterdam!

  • 23 Oktober 2011 - 20:33

    Douwe Haringa:

    Trui is idd erg leuk en lasagne erg lekker! Ook de champignons haha

  • 23 Oktober 2011 - 20:53

    Evi:

    Haha, wat zeiden ze?
    Klopt helemaal!
    Over je trui :D

  • 24 Oktober 2011 - 08:34

    Joost:

    Ha Evie, toch maar goed dat je thuis een gedegen opleiding tot afdroger hebt gekregen! Liefs, papa

  • 24 Oktober 2011 - 12:08

    Iris & Anouk:

    Mmm.. Lasagna.
    Leuke foto's van 't feest. Hopelijk komen er snel nog meer foto's bji!
    Xxx Iris & Anouk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evie

School at Sea!

Actief sinds 25 Sept. 2011
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 49940

Voorgaande reizen:

30 April 2013 - 28 Mei 2013

Sevilla

23 Oktober 2011 - 28 April 2012

School at Sea

Landen bezocht: