voorbereidingen - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Evie Roebroek - WaarBenJij.nu voorbereidingen - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Evie Roebroek - WaarBenJij.nu

voorbereidingen

Door: evieroebroek

Blijf op de hoogte en volg Evie

27 September 2011 | Nederland, Roermond

Zoals ik al heb verteld, ben ik al volop met de voorbereidingen bezig.
Afgelopen vrijdag ben ik geïnterviewd door een man van de Limburger, en vandaag zijn de foto's gemaakt voor bij het artikel. Het interview was heel erg leuk en ik vind het ook echt leuk dat er een artikel over mijn reis in de krant komt! De foto's zijn op school gemaakt, van mij met een paar vriendinnen. Wanneer het artikel precies in de krant komt weet ik nog niet, maar dat zal ik ook even hierop zetten.
Daarnaast ben ik nog altijd sponsors aan het zoeken, ik ben van plan om morgen naar twee bedrijven toe te gaan waar ik al eerder ben geweest, maar waar degene die over sponsoring ging steeds weg was. Ik hoop dat er iets leuks uit komt!
Er komen steeds meer spullen bij, die ik voor mijn reis nodig heb. Ik heb bij Notermans een groot deel van mijn spullen gesponsord gekregen, onder andere bergschoenen, een rugzak en een klamboe, maar daarnaast moet ik nog heel veel algemene spullen hebben. Ik ben daarom ook al zonnebrand en datsoort dingen aan het kopen. Ik vind trouwens ook dat dit een goed excuus is om heel veel nieuwe kleren te kopen, want ik kan toch niet een half jaar weg gaan en dan het risico lopen dat ik na 2 dagen al kapotte kleren heb! :D
Ik merk wel dat de reis steeds dichter bij komt, over precies een maand heb ik vanmiddag voor de allerlaatste keer afscheid genomen van mijn familie en vrienden. Want op 23 oktober ga ik de boot op, en op 27 oktober is het allerlaatste afscheidsmoment. Voor degene die het niet weten, dat is ook mijn verjaardag, dus dat wordt wel een heel speciaal verjaardagscadeautje!
Ik heb er ontzettend veel zin in, en ik zal als het artikel in de Limburger staat, hier de link op zetten zodat jullie het ook kunnen lezen.

  • 28 September 2011 - 14:25

    Janieke:

    hee eefie,

    wat een super leuk idee en een super ervaring!!

    heel veel succes en natuurlijk plezier!!!
    kom je nog afscheid nemen bij de turnclub?

    xx

  • 03 Oktober 2011 - 15:25

    Elllen:

    hee schattie! wat ga je doen? :O

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evie

School at Sea!

Actief sinds 25 Sept. 2011
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 49943

Voorgaande reizen:

30 April 2013 - 28 Mei 2013

Sevilla

23 Oktober 2011 - 28 April 2012

School at Sea

Landen bezocht: